Trailblazer Forum banner
161 - 174 of 174 Posts
Mój 2021 zaczął się od dziwnych problemów z uruchomieniem. Komunikat „Klucz nie wykryty”, a następnie z trudem uruchamiał się, po czym odpalał. Pomocny klucz do przycisku i uruchamiał się. Wymieniłem baterię w pilocie i od tego czasu nie sprawia problemów. Może te problemy ze zmianą na parkowanie wynikają z tego, że samochód nie widzi klucza, więc się nie wyłącza?????
 
Miałem to samo TYDZIEŃ PO wygaśnięciu gwarancji (3 lata, nie przebieg). Mój samochód ma mniej niż 30 tys. mil i odmówiłem naprawy, spędzając minuty na próbach wyłączenia samochodu. O dziwo, problem został rozwiązany, gdy mój kluczyk do samochodu zaczął się psuć. Teraz samochód wyłącza się bez problemu, ponieważ samochód nie wykrywa kluczyka w samochodzie. Więc chyba nie powinieneś kupować nowej baterii do kluczyka. Minęło 6 miesięcy i problem się nie powtórzył i nie zleciłem naprawy. Mam nadzieję, że to komuś pomoże. Swoją drogą mam 2022.
Ja również zignorowałem ten problem i nagle ustał. Dziwne. (Pewnie teraz sam się przekląłem lol.)
 
Problem polega na tym, że dźwignia zmiany biegów jest uszkodzona. (Samochód musi stać na płaskiej powierzchni, opony muszą być zablokowane, a samochód w pozycji neutralnej) Jeśli otworzysz konsolę wokół dźwigni zmiany biegów, w kierunku przodu samochodu w środkowej konsoli, zobaczysz lekko zagięty srebrny kawałek metalu. Jeśli z powrotem go zagniesz, rozwiąże to problem na 10 000 do 20 000 mil. Część zamienna u dealera naprawdę nie jest o wiele lepsza, więc problemem jest wadliwa konstrukcja i budowa tej części. GM ma ten problem od lat w kilku modelach pojazdów i zapewnia im powtarzalny biznes, więc nie naprawią całkowicie problemu, który generuje zyski.
 
Witajcie wszyscy. Mam '21 RS i komunikat "wrzuć na parkowanie" pojawia się i piszczy za każdym razem, gdy wyłączam samochód. Mój dealer rzekomo zamówił część, ale kto wie, kiedy przyjdzie. Czy jest sposób, aby to wyłączyć, dopóki nie będę mógł naprawić samochodu? Spędzam 4-5 minut za każdym razem, gdy wyłączam samochód, próbując to zatrzymać. Potrząsam dźwignią zmiany biegów, naciskam boczny przycisk na dźwigni zmiany biegów, włączam samochód, a następnie wrzucam na parkowanie...czasami działa, czasami nie. Jadę w przyszłym tygodniu w podróż i nie chcę, żeby mi to przeszkadzało, ale myślę, że w tym momencie będzie.
Mam ten sam problem!! Ale ponieważ nie dzieje się to za każdym razem, obawiam się, że nie zadziała, gdy zabiorę go do sprawdzenia. Jaką część dla ciebie dostali?
 
To zaczęło się dziać u mnie w tym tygodniu - w poniedziałek oddaję swój samochód do serwisu na cały dzień, mam nadzieję, że problem pojawi się u nich i zostanie objęty gwarancją. To niepokojące, boję się gdziekolwiek jechać, potrzebowałem 5 prób, żeby go wyłączyć. Mam Trailblazera RS z 2022 roku, właśnie stuknęło 26 tys. km. Zastanawiam się, czy to dobry moment, żeby sprzedać samochód, póki ma jakąś wartość, bo moje gwarancje wkrótce wygasają.
 
Ja również mam 21 RS. Ostatnio mam dokładnie ten sam problem po wymianie skrzyni biegów. Z tym zawsze martwię się, że zjedzie z miejsca parkingowego. Teraz z przyzwyczajenia zaciągam jej awaryjny hamulec postojowy, gdy parkuję. Więc to faktyczna część? Po świętach Bożego Narodzenia myślę, że mogę pójść do dealera i to załatwić.
Mam 22RS i problem zaczął się około 6 miesięcy temu. Oczywiście u dealerów nigdy się nie pojawił. Teraz przy 48000 milach. Poinformowałem dealera i chcieli pobrać 200 dolarów tylko po to, aby potwierdzić to, co już im powiedziałem o problemie. Teraz czytam, że GM wie o tym od 2018 roku???? Dlaczego nie wycofali tego problemu?
 
Łatwiej jest GM rozstrzygnąć pozew zbiorowy w tej samej sprawie sprzed około 8 lat niż przeprowadzić akcję serwisową lub naprawę. To mój pierwszy chevy, którego kupiłem od 20 lat i będzie moim ostatnim z powodu niekompetencji GM. Nie mogę się doczekać, aż oddam ten samochód za 6 miesięcy. Swoją drogą, mój shift to park jest losowy. Po raz pierwszy wystąpił tuż przed 36 tys. mil. Nigdy więcej z GM. Nigdy.
Po prostu niesamowite. Mój właśnie zaczął się poniżej 36000, a teraz bateria mi się wyczerpuje. Zgaduję, że przyczyną może być również przełącznik. Miałeś jakieś problemy z baterią?
 
Cześć wszystkim. Mam RS z 21 roku i komunikat "wrzuć na park" pojawia się i piszczy za każdym razem, gdy wyłączam samochód. Mój dealer rzekomo zamówił część, ale kto wie, kiedy przyjdzie. Czy jest sposób, aby to wyłączyć, dopóki nie będę mógł naprawić samochodu? Spędzam 4-5 minut za każdym razem, gdy wyłączam samochód, próbując to zatrzymać. Potrząsam dźwignią zmiany biegów, naciskam boczny przycisk na dźwigni zmiany biegów, włączam samochód, a następnie wrzucam na park... czasami działa, czasami nie. Jadę w przyszłym tygodniu w podróż i nie chcę, żeby mi to przeszkadzało, ale myślę, że w tym momencie będzie.
Czy ktoś miał również problem z akumulatorem? Wydaje się, że mój akumulator szybko się rozładowuje, odkąd w zeszłym tygodniu na wakacjach zaświeciła się kontrolka wrzucania na park i mam przejechane 36500 mil.
 
Wow, czy ktoś jeszcze?
Proszę, odpowiedzcie, jeśli ktoś to widzi. Jeśli to nie zostanie naprawione, jak możemy z tym walczyć? To byłaby druga próba naprawienia tego, jak tylko przyjdzie moja część. Nie wstrzymuję oddechu, aż problem zostanie rozwiązany.
Właśnie zacząłem mieć ten problem przy 35 700 milach. Jestem w kontakcie z GM, aby spróbować naprawić ten problem, ponieważ powiedziano mi, że jest to powszechny problem, który rozwiązali/naprawili w innych modelach (Malibu itp.), ale jak dotąd nie ma wystarczającej liczby skarg, aby uzasadnić wezwanie do naprawy Trailblazera, co uważam za bzdurę. Wiedzą o tym, ale zwlekają. Zamieściłem post na najnowszym poście na ich stronie na Facebooku i sugeruję, aby wszyscy inni też to zrobili. Zła reklama może skłonić ich do naprawy. Zgłoś to również do NHTSA.gov.
 
161 - 174 of 174 Posts